beloved soldiers

Thursday, April 21, 2011

semalam i missed you! today i MiMPi you..

jangan ckp aq gila okay! aq mmg mcm ni.. angin lintang boleh dtg bler2 mase je.. haha.. yg jd mangse nye incik KEKASIH aq tu la.. huhu.. takpe, dye faham aq.. takpe kan sy wt entry ni? ahh! ske ati sy la, sy punye blog..! ;D

punce utama sbb MIMPI di pagi hari.. lps solat subuh, selambe je aq tdo blek.. hihi.. pstu mule lah mimpi mengarut2.. adoii, boleh katekn tiap hari la aq ni asek mimpi dye je.. mst ade punye selit muke dye.. kalo bkn hero pn, mst muke dye gak jd pelakon extra.. -.- FYI, aq ni mmg senang dpt mimpi, tp mimpi yg mmg ta boleh pakai langsung..

jom layan mimpi aq paling sakai nih................................. *novel version ok! ;D


"sayang.. jum ikut im pegi kenduri.. nak tak? jum la syg, mak suh bwk fie skali.. fie g mandi taw, siap2 n cantik2.." aq yg baru sedar dr tidur terus mematikan panggilan yg dibuat oleh naim td.. sememangnye aq tak mampu nk bg apa2 respon sbb mulut aq penuh dgn air liur basi.. -.-

setelah siap membersihkan diri, aq terus mengenakan baju kurung.. lantas ku capai telefon bimbit dan mendail no naim.. "im na amek fie kt umah or fie kne drive sndri?" naim mnjwb, "xpe2, im OTW ni..da na smpai dh.. fie tggu taw."

sedang aq menunggu ketibaan naim, gigi aq! arghhhh! apesal sakit sgt ni? menyengat smpai ke otak ngilu nye.. aq ketap gigi aq kejap2.. sungguh ku tak mampu menahan kesakitan ini.. arghhhh! sakit!

pinnnn!!! ouh, naim dah pun smpai.. aq mengharapkn dye mmbawa aq ke klinik.. tp ku pendamkan dulu kesakitan yg aq rasa ni.. mcm biase, bile aq diam mmg naim akn tanye mcm2.. aq ckp xde ape2, n aq okay.. arghhhh! aq mengerang kesakitan.. naim memandang kehairanan.. "sayang, are u ok?" "ouh, sure..im okay.. dun worry.." aq mnjwb smbil memegang erat tangannya menahan kesakitan.. 

"hey! u jgn nk buat hal! kte dh nk smpai dh ni.. tahan la sikit sakit tu.. mengada2 lah u ni!" aq terus tersentap, lalu ku lepaskn genggaman tgnku pd jemarinya.. sebak ku mndgr kata2 tersebut.. dye xprnah meninggikan suaranya sebegitu rupa.. penting sgt ke kenduri KHATAN anak buah dye tu? alaa.. stakat nk potong bnde alah tu, xperlu la dye tengking2 aq.. -.-

xpela, ku turutkan juga kemahuannya.. mmg aq sedaya upaya menahan kesakitan ni.. dye pulak sibuk memaksa2 aq makan itu dan ini.. dah la gigi aq sakit giler.. mcm mana nk mkn ni? arghhh! sakitnye! ku cuba jugak kunyah pelan2, tetbe KRAKKKK! aq rase dlm mulut aq mcm ade batu2 kecik.. apakah ini? ku luahkan segala isi di mulutku.. GIGI! dh bersepai, dh hancur, dh pecah2 aq kunyah.. =='

mulutku dipenuhi darah, hingga meleleh ke baju ku.. aq pn jerit "im! fie nk balek! tlg anta fie boleh?" naim menjeling tajam ke arahku.. ;( "eeeii! mengada2 betul lah dye ni! darah sikit pn nk balek! pegi jela basuh! malas lah aq nk anta ko, ingat aq drebar ko ape? CAKAP LEBIH, BAYAR KURANG!"

perghhh.. hati aq mse tu mcm nk meraung je.. nk je aq kokak2 dye tu.. sampai mcm tu skali dye marah aq? hurmm.. aq diam membatu, dye dtg mnghampiriku.. lalu berkata "nk blek sgt ke? im suh kawan im anta ok?" kawan? kenape mst kawan dye yg hantar aq? aq buat ekspresi tak puas hati.. dye memujuk, "ok2, im ikut skali.. tp im xnk drive.." aq mengangguk tanda setuju..

dalam kereta, aq duduk keseorangan di belakang.. aq tak taw kenapa aq rase sgt2 sedih waktu tu.. lalu berjuraian air mata ku jatuh.. dr lelehan air mata yg sunyi, tangisanku semakin kuat, dan akhirnya aq teresak-esak..

naim menyedari hal itu.. lalu disuruhnya kawan yg sedang memandu itu berhenti.. apabila kereta tdk brgerak lagi, ini yg dikatakan kepadaku.. "dah, kau nk nanges pegi nanges tepi jalan tu.. menyampah lah aq dengar! memekak je.. ko igat aq nk kesian ke kalo ko nanges mcm tu? pegi mam! tak kuasa aq nk layan kau nih!"

vrooom! kereta tu pn blah.. aq yg kt tepi jalan ni dh terpinga2, xkan sbb nanges pn dye trgamak nk tinggalkn aq kt tepi jalan? ape sbnrnye yg terjadi ni? kenapa dye bersikap dingin smpai mcm tu? :( aq sendri pn tak tau..
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
buzz..zzz..zzzz.. "hello..sayang, dh bangun belum ni?" ouh..dah.. "solat subuh tak tadi?" solat laaaaa.. "kul 10.30 pg dh ni.. bangun,syg.." yer, sy taw laaaaa.. "bangun taw, sy ade class ni.. bwu lepas assesment.." hurmm..yelaaa.. "okay, syg.. luv u.." yeah, me too.. -.-'

bzzz! "awak.." adoii! apehal dye nk text2 aq pulak nih? eei.. benci betul lah aq tgk nme dye! ;( dh la tggal aq kt tepi jalan, pstu boleh lak text aq mcm tak bersalah..! grrr! aq mmg dingin je dgn dye.. smpai petang, still aq wt dunno ngn dye.. tetbe aq ase cm sunyiiiii sesgt! hurmm..yeahh, aq rindu dye.. besenye mmg berkepit jela kot.. haih..

salah aq.. sbb terbawak2 dgn mimpi aq di siang hari tu.. gara2 xleh trime kenyataan kne tggal kt tepi jalan, dye yg tak tahu menahu sal mmpi aq ni pn kne marah.. haha! bodoh gila kan, aq? smpai dye kol aq ley jawab nk xnk je, dye text pn aq mara2 lagik ade.. haih.. kanak2 sungguh aq ni.. last2 aq gak yg dtg cari dye.. hehe.. sorry syg.. lenkali jd la manusie baek dlm mmpi sy, kompom sy xmara awk.. ;D

p/s: setelah diceritakan sume2 ni kt dye, ni feedback dye.. "alala.. nape la mimpi smpai mcm tu? ngarut.. awk kene gget nyamuk pn sy kesah.. ni kan pulak gigi darah2.." haha! poyo lah naem! mule2 mmgla kesah.. lame2 t nyamuk xgget sy pn awk tampor muke sy.. dgn alasan, "ade nyamuk besar gget awk, sy tlg tampar je.." mmg kau nk kene doe! =.="


2 comments:

apik pehe said...

hebat la bolej ingat jalan cerita dalam mimpi..hehehe

fyqabellika said...

hehe.. haruslah, sbb bgn2 je trus capai fon n salin blek mmpi uh.. tkot trlupe.. hebat an? haha!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...